FANDOM

Plasma Striker to broń występująca w Ratchet & Clank Future: A Crack in Time, jest to długodystansowa "snajperka". Pozwala namierzyć wroga i strzelić w jego "czuły punkt", co czasem skutkuje zniszczeniem go jednym strzałem. 

Plasma Striker
Plasma Striker
Debiut Ratchet & Clank Future: A Crack in Time
Uszkodzenia Około 50% zdrowia Agoriana,

Strzał w czuły punkt: 100% Zdrowia Agoriana

Koszt 33,000
Koszt amunicji 100
Ilość amunicji 8
Ulepszenia Alfa Plasma Striker
Koszt Ulepszenia -?-

CelowanieEdytuj

Celownik jest zdecydowanie największym atutem tej broni. Broń nie ma automatycznego namierzania, dlatego wymaga celowania [ R1 ].

Celownik dzieli się na 3 podglądy:

Podgląd 1Edytuj

Umożliwia strzelanie do celu, celownik przemieszcza się w normalnym tempie, lecz widzi się jak bez celownika

Podgląd 2 (Po kliknięciu R3)Edytuj

Celowanie, tym razem już bliżej. Celownik porusza się wolniej, lecz widzimy wroga jakbyśmy byli w niedalekiej odległości od niego. W tym trybie łatwo celować i strzelać w "słaby punkt".

Podgląd 3 (Kliknięcie R3 będąc w fazie podglądu 2)Edytuj

Najbardziej skuteczny stan celowania. Widzimy wroga jakby stał tuż obok. Najłatwiej wtedy oddać strzał w "czuły punkt", lecz celownik przemieszcza się bardzo wolno.

"Czuły Punkt"Edytuj

Najczęściej znajduję się na środku tułowia, głowie, a czasem (zazwyczaj u robotów) przy części "odpowiadającej za poruszanie". Strzał w czuły punkt najczęściej pozwala pokonać przeciwnika korzystając z jednego naboju.

WskazówkiEdytuj

  • Najlepszym sposobem na pokonanie tym wroga, jest namierzenie swego celu w podglądzie 2. Gdy już będzie w naszym zasięgu i przewidzimy, że nie będzie się ruszał należy szybko przejść do trybu podglądu 3, namierzyć czuły punkt i oddać strzał w porządane miejsce.

Ciekawostki:Edytuj

  • W poziomie Krell Canion, w misji "zestrzelanie szturmowców" gdy mamy ulepszonego Plasma Strikera na 3-4 poziom, można z łatwością nim zestrzelić szturmowiec, nie korzystając nawet z wieżyczki.