FANDOM

Otto Destruct jest to główny złoczyńca i antagonista w grze Ratchet & Clank: Size Matters. Jest ponad przeciętnie inteligentym Technomitem. Jego głównymi celami jest pozyskanie całej inteligencji z galaktyki, stanie się najbardziej inteligentną formą życia i użyć armii klonów Ratcheta do zawładnięcia światem. 
Otto

Otto

Historia

Ojciec Qwarka

Otto oszukał Qwarka postalem "Faux-Famili.com" i przekonał go, że to on jest jego ojcem. Dzięki temu zjednał ku sobie bohatera. Tak naprawdę okazało się, że Skrunch znalazł informacje o rodzicach Qwarka i żadnym z nich nie był złoczyńca.

Klony

Otto korzystając z informacji o Ratchecie, stworzył armię perfekcyjnie skopiowanych klonów-żołnierzy potrzebną mu do zawładnięcia światem. Klony miały różne bronie w tym omniklucze i Laceratory.

Zakończenie

Po przegranej walce z Ratchetem i jego towarzyszem, Otta dopadł zrozpaczony Qwark, który dowiedział się prawdy. Zaciągnął złoczyńcę do jego maszyny przesyłającej inteligencję, później sam usiadł po jej drugiej stronie- chciał zemścić się na wrogu zabierając mu inteligencję. Jednak Ratchet, Clank, Skrunch i sam Otto mu na to nie pozwolili. Wypchnęli Qwarka z machiny. Jednak, gdy wszystko miało się zakończyć to właśnie Skruch usiadł przy maszynie i uruchomił ją. Małpie nic się nie stało, jednak genialny umysł Technomita, został zmieniony w umysł przeciętnej małpy. Tak zakończyła się historia Otta.

Walka

Faza 1

W fazie pierwszej wcielamy się w giga Clanka. Walczymy z Powiększonym Otto miotającym rakietami za pomocą mechanicznych pięści i wyrzutni pocisków. Gdy wrogowi skończy się zdrowie, zaczyna się część druga.

Faza 2 

Powiększony Otto przez krótki korytarz goni nas, zmniejszając pod nami kładki i zrzucając lampy. Gdy jesteśmy za wolni miażdży nas i zabiera całe zdrowie jednym ciosem. Gdy jednak dojdziemy, zaczyna się faza 3.

Faza 3

Walczymy z Ottem normalnych rozmiarów. Geniusz unosi się nad salą atakując nas psychicznymi mocami, jak fale energi czy wielkie ręce z promieni. Wróg ma na sobie osłonę. Dopiero gdy ją zniszczymy Otto spada z wysokości i zaczyna od naszych ataków tracić zdrowie. Jednak osłona po kilku sekundach się aktywuje.

Faza 4

Gdy Otto straci miniej wiecej 50% zdrowia, jego osłona na zawsze znika, lecz ten cały czas się unosi. Atakuje częściej i bardziej agresywnie. Mimo iż łatwo zabrać tu wrogowi zdrowie, on z jeszcze większą łatwością pozbawi nas życia. Dlatego w tej fazie trzeba najbardziej uważać

Ciekawostki

  • Otto jest jedną ze skórek w trybie multiplayer z Size Matters