FANDOM

GraEdytuj

Merdegraw pojawia się tylko w ,,Ratchet & Clank Quest for Booty

GeografiaEdytuj

Merdengraw to planeta w której panuje ogromny ocean. Sektor Planety nie znany. Miejsca jakie dane nam będą zwiedzić to; Azoren Sea, Holofar Island, Morrow Caverns, Darkwater Cove.

HistoriaEdytuj

Po niespodziewanym zakończeniu  Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, Clank zostaje porwany. Ratchet od Komputera IRIS dowiaduje się o Sojuszniku Zoni- Capitan Angstorm Darkwater który był piratem. Po tym Ratchet z Talwyn lecą na Mordegraw, do Azoren Sea gdzie flota Pirackich statków leci przed siebie. .Szybko dowiadują się że Darkwater nie żyje. Piraci wystrzeliwują intruzów do Holofar Island, gdzie nasz Lombax widzi Clanka. Docierają do miasta gdzie dostają zadanie aby uruchomić 6 wiatraków. Po tym docierają do Obsidian Eye który może wskazać gdzie jest Clank, jednak los zadecydował żeby Holcrom Star nie działało. Jedyne jakie jest na Merdegraw, to gwiazda umarłego Darkwater'a. Razem z Rusty Pete'em, który znalazł ich na wyspie wyruszają do Morrow Caverns, dawnej siedziby piratów gdzie stoi statek i same ciało Darkwatera. Talwym która się pośpieszyła utkeneła w jednej z dróg. Kiedy dochodzimy do statku, Rusty Pete wbija głowe Capitana Slag'a w ciało Darkwatera. Przy tym dusze piratów orzywają. Dostajemy wtedy ,,Combuster i ,,Fusion Bomb. Możemy albo pójść uratować Talwyn albo uciec zostawiając ją tam. Uciekamy na Holofar Island gdzie dostajemy ,,Shock Raviver i ,,Tornado Luncher. Wtedy zaczyna się inwazja piratów. Po inwazji, Roboty lecą na Darkwater Cove gdzie szukają Holcrom Star. Na szczęście na wyspie jest Smuggler który za niewielką opłatą może nas tam zabrać (Może też nam sprzedać jedną z najlepszych broni z Tools of Destruction). Gdy dopłyniemy Smuggler da nam ,,Predator Missles i ,, .Czekają na nas dwie łamigłówki, z czego jedna dla ludzi o słobej Angielszczyznie może być trudna. Przechodząc je wchodzimy do skarbca z gwiazdą. Uradowany Ratchet pędzi po gwiazde jednak aktywuje płapke mówiąc ,,Oh S*** albo ,,Oh Dang i wpada do jaskiń. Talwyn i gwiazda zostają porwane przez Slaga i Darkwatera. Po ucieczce na lądzie czeka na nas Smuggler, który mówi o piratach którzy wyruszyli do Azorem Sea. Gdy dolecimy na Azoren Sea, powita nas Slag który mówi żebyśmy się poddali. Kiedy przejdziemy przez trzy statki i pokonamy Slaga razem z Darkwaterem, ciało robota zaczyna szwankować aż wkońcu głowa Slaga zostaje wystrzelona w wode. A Rusty Pete podąża za kapitanem. Ratchet i Talwyn wraacają do Holofar Island gdzie uruchamiają Obsidian Eye i widzą że Clank jest w Wielkim Zegarze pod władzą Nefariusa. Ratchet wtedy wychodzi i mówi ,,Trzymaj się Clank, nadchodze!