FANDOM

Elementy Obrony Bazy to występujące w Ratchet & Clank: Załoga Q ulepszenia dotyczące obrony bazy. Dzielą się one na trzy rodzaje: Miny, Wieżyczki i Bariery.
Defense

Dwa rodzaje wieżyczek i mina

ZastosowanieEdytuj

Te trzy elementy obrony mają jeden podstawowy cel, chronienie bazy przed przybywającymi wrogami i graczami z przeciwnej drużyny. Miny działają jedynie na oddziały wroga, zazbrajają się przy zbliżeniu i wybuchają korzystając ze swej specjalnej umiejętności. Bariery uniemożliwiają przechodzenie i strzelanie w obiekty znajdujące się za nimi. Za to wieżyczki wspierają gracza wiernym ostrzałem w przeciwników i eliminowaniem ich. 

MinyEdytuj

Istnieją rodzaje min, każda z nich działa inaczej:

Groovitronowa mina:

Koszt: 500 śrub

Działanie: Działa dokładnie tak samo jak zwykły Groovitron

Wskazówka: Jest bardzo skuteczny względem wrogów mocnego kalibru jak Czołg, Saper, Dron Niszczyciel. Podczas gdy będą tańczyć gracz i wieżyczki mogą wykańczać bezbronnych wrogów.

Anty-Wskazówk: Jeśli widzisz, że wróg ma Chrono minę należy na czele rozmieścic Grungariańskich piechotników lub Grungariańskich wojowników, by rozbroili pułapkę.

Chrono mina:

Koszt: 300 śrub

Działanie: Zwalnia wroga i jego działanie

Wskazówka: Bardzo dobra na wrogów typu Dron Niszczyciel, by ich np. zamrozić, a nie marnować Groovitronowej miny.

Anty- Wskazówka: Jeśli widzisz, że wróg ma Groovitronową minę należy na czele rozmieścic Grungariańskich piechotników lub Grungariańskich wojowników, by rozbroili pułapkę.  Pyro mina:Koszt: 250 śrub Działanie: Wybuch niszczycielskich flam, niszczących (lub osłabiających) wrogów Wskazówka: Od razu niszczy wrogów jak Grungariański piechotnik i znacznie osłabia innych. Anty- Wskazówk:  Jeśli widzisz, że wróg ma Pyro minę należy na czele rozmieścic Grungariańskich piechotników, by rozbroili pułapkę. 

WieżyczkiEdytuj

Wieżyczki to działka działające jak różne bronie, stoją zawsze w miejscu.

Wieżyczka Fuzyjna

Koszt: 700 śrub

Ostrzał: Dość szybki ostrzał pociskami o mocy Spalacza

Wskazówka: Najlepsza na Grungariańskich piechotników i Saperów

Anty- Wskazówka: Najlepiej eliminować je Panem Wojny z dalekiego zasięgu

Pyro Wieżyczka

Koszt: 500 śrub

Ostrzał: Działa jak Spopielacz

Wskazówka: Dobra na wrogów pokroju Grungariańskich piechotników, Grungariańskich wojowników i może lekko osłabić Czołg.

Anty- Wskazówka: Saperzy z bezpiecznej odległości zniszczą Pyro Wieżyczki bliskiego zasięgu.

Wieżyczka Pana Wojny

Koszt: 1500 śrub

Ostrzał: Działa jak Pan Wojny

Wskazówka: Gdy wierzyczek jest sporo, stają się idealną obroną przeciw czołgom. Po za tym, kilka strzałów z takiej wieżyczki wystarczy by powalić wrogiego gracza.

Anty- Wskazówka: Najlepiej biegać wokół wieżyczki i atakować ją Spopielaczem.

Krio Wieżyczka

Koszt: 2000

Ostrzał: Działa jak Mrozer

Wskazówka: Dobrze dać takie wierzyczki na przodzie. Szybko zamrożą idący wrogów.

Anty- Wskazówka: Najlepszym sposobem jest ostrzeliwanie wieżyczki, najlepiej gdy ta skupiona jest na czołgu.

BarieryEdytuj

Bariery to urządzenia zatrzymujące wrogów.

Podstawowa Bariera

Koszt: 300 śrub

Specjalność: Zatrzymująca słaba bariera

Ciężka Bariera

Koszt: 600 śrub

Specjalność: Potężna i silna bariera

Elektryczna Bariera

Koszt: 800 śrub

Specjalność: Zatrzymująca i rażąca prądem bariera