FANDOM

OmniWrench 3000 Ta strona to zalążek artykułu, który wymaga pilnej rozbudowy na Ratchet & Clank Wiki. Jeżeli masz jakąkolwiek wiedzę na temat tego artykułu, rozbuduj go!
Mr Dinkles (normal)

Dinkles

Dinkles zwany też Pan Dinkles był zwierzątkiem, który pojawił się w grze Ratchet & Clank: 4 za Jednego. Dinkles był wychowywany przez Frumpusa Croida i Nevo Binklemeyera. Był opętany przez Mistrza Lokieko przed meczem zdarzenia. On wyraził Stevena Jay Blum, który również wyraził Thugsa dla lidera.

Biografia Edytuj

Dinkles był dr Croidem w pozornie normalnym zwierzęciem. Dr Croid i Nevo badali skutki stworzenia dla ich właścicieli i używając vectomorphic tricilloscope , udało się odkryć dziwną energię w bezbronne zwierzątko, które było rzeczywiście był tam Mistrz Loki. Postanowili użyć Protomorphic Energy Extractor, by oddzielić energię Dinklesa. Jednak Dinkles, z pewnym przymusowej pomocy Nevo , ukradł ściągacza. Podczas ostatecznej bitwy, Loki - był w ciele Dinklesa, który walczył z uzbrojonej hoverthrone , ale wkrótce został zmuszony do korzystania z pomocy ściągacza na przeniesienie swojego ducha do Rykan V Grivelnox, wracając Dinklesa do normy.

640px-Mr. Dinkles Boss

Zły Dinkles (Boss)