FANDOM

Cobalia to jedna z planet występujących w Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction. Jest to nie duża lokacja, pełna skał i kamieni leżąca na moczarach. 

Specyfika 

Główną specyfiką planszy jest grający główną rolę klimat moczarów. Zmusza nas do ostrożnego w miare chodzenia po małych kamiennych wysepkach, by uniknąć wejścia w trujące bagno. Atakują tu dwa rodzaje wrogów: Jedni z nich to małe gryzące stworki, usiłujące szarżować na gracza, a drugie to wielkie robako-podobne potwory plujące trującą mazią (Obaj zaliczają się do Cerullianów). Gdy przemieżymy wysepki, zauważamy wielką wyspę pełną amunicji. Jest to siedlisko Leviathana, z którym przyjdzie nam sie zmierzyć. Gdy pokonamy monstrum, wyjdziemy na prostą do wielkiej fabryki żelu, Przemytnika i Vendora. Tam dostajemy Gelanator i wchodzimy do fabryki. Fabryka jest ciemna i mroczna, a wszędzie rozlewa się żel. Wracając do miejsca gdzie jest przemytnik możemy zrobić dwie rzeczy: Albo odlecieć z przemytnikiem na następną planetę, albo wejść do przyległej jaskini. Jeśli wybierzemy wejście do jaksini musimy znaleźć grotę, a następnie przedrzeć się przez kilka wysepek. W jaskini są dwaj Leviathani, którzy mogą dostarczyć nam dusze. 

Dostępna broń

Na planecie znajduje się Vendor w którym możemy zakupić:

Przeciwnicy

Ciekawostki

  • Cobalia nazywana jest "Stolicą żelu w Polaris"