FANDOM

Charge Boots
Charge_Boots_in_early_games.png
Koszt Darmowy
Debiut Ratchet & Clank : Going Commando

Jest to gadżet wyprodukowany przez Megacorp. Po raz pierwszy pojawił się w Ratchet & Clank : Going Commando za wygranie pierwszego wyścigu "Hoverbike" na Planecie Joba. Umożliwiają Ratchetowi super dopalacz dzięki któremu może poruszać się szybciej do przodu na krótki okres czasu podczasz tego procesu Ratchet był w stanie sterować butami.

Ratchet & Clank: Up Your Arsenal :Edytuj

W tej grze Gadetron wykupił prawa autorskie od Megacorpu i stworzył Charge Boots wyglądające i działające tak samo jak w Going Commando, można je znaleść w Testing Facility na planecie Daxx.

Ratchet: Deadlocked Edytuj

W tej grze są inne niż w Going Commando i Up Your Arsenal wydają się być bardziej metalowe i wyrzuczać Ratcheta na dalszą odległość przy pomocy żułtego wybuchu, zdobywa się je po pokonaniu bossa na planecie Kronos.                                                                                                                                        

640px-Charge Boots

Charge Boots w Ratchet : Deadlocked

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction Edytuj

Można je znaleść na planecie Mukow, w tej grze są łatwiejsze do kątrolowania niż w trzech poprzednich grach w których występują, dzięki nowej konstrukcji wyprodukowanej przez GrummelNet.